Vrácení zboží - reklamace

Reklamace:

Pokud chcete zboží reklamovat z jakéhokoliv důvodu, stačí zavolat na +420 603 738 483 nebo napsat e-mail na objednavky@kobercovyraj.cz a společně vyřešíme každou situaci, v co nejkratším termínu a k oboustranné spokojenosti.

 

Vrácení zboží:

Vrátit zboží můžete do 60 dnů, bez udání důvodu. Stačí zavolat na +420 603 738 483 nebo napsat e-mail na objednavky@kobercovyraj.cz, že chcete vrátit koberec z objednávky číslo 202400xxxx a my si pošleme spedici. Nemusíte nikam chodit, nemusíte na zboží psát nebo lepit žádné štítky s adresou - spedice si zboží vyzvedne přímo u Vás doma nebo doručovací adrese, která je uvedena v objednávce, popřípadě na nějaké jiné, Vámi uvedené adrese.

Po Vás chceme, abyste koberec vrátili čistý, nepoužitý a dobře zabalený, aby se neušpinil při přepravě. Předejdeme tak zbytečným problémům, až spedice koberec odveze, pošlete nám do mailu Vaše číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.

 

K reklamaci nebo vrácení zboží si, prosím, připravte:

  • číslo objednávky, popřípadě e-mail nebo telefonní číslo zadané v objednávce
  • detailní fotografii vady / poškození zboží (pokud možno nerozmazanou)
  • fotografii celého produktu, kde je vidět poškození
  • stručný popis vady - v případě reklamace. Vrátit koberec můžete bez udání důvodu.

Všechny tyto údaje nám, prosím, zašlete na e-mail nebo zavolejte, pomohou nám rychleji řešit vzniklou situaci.

Děkujeme za spolupráci.